آخرین آپدیت: 15 اسفند 1402 ساعت: 09:41

بازار آهن شادآباد کجاست؟

این سوال یکی از دغدغه‌هایی می‌باشد، که بیشتر افراد آن را دارند و در جواب آن می‌توان گفت محله شادآباد در منطقه 18 یعنی جنوب تهران واقع شده است. همچنین افراد زیادی که در جهات مختلف مثل شمال، شمال غرب، شمال شرق، شرق و غرب زندگی می‌کنند، می‌توانند از طریق ایستگاه‌های مختلف مترو در شهر تهران، به این منطقه برسند. بازار آهن تهران از جمله مراکز حائز اهمیت عرضه کننده انواع محصولات آهنی می‌باشد. در ادامه‌ی این مقاله اگر قصد داریم شما را با مواردی چون:بازار آهن شادآباد تهران کجاست؟تاریخچه بازار آهن شادآباد، لوکیشن بازار آهن شادآباد، نزدیکترین ایستگاه مترو به بازار آهن شادآباد، اتحادیه آهن فروشان شادآباد، آدرس بازار آهن شادآباد تهران، نقشه بازار آهن شادآباد تهران، شماره تماس بازار آهن شادآباد، ساعت کار بازار آهن شادآباد و لیست آهن فروشان شادآباد آشنا سازیم.

تاریخچه بازار آهن شادآباد

افزایش نیاز به فلزات و آهن‌آلات در سال‌های اولیه پس از جنگ جهانی دوم با هدف توسعه صنعت ساختمانی و راهسازی در ایران صورت گرفت و منجر به تاسیس مرکزی جهت خرید و فروش آهن آلات، فلزات و فولاد شد. این بازار، یکی از بزرگترین بازار خرید و فروش انواع آهن آلات، فولاد، فلزات و ابزارآلات صنعتی و خانگی در شهر تهران می‌باشد. این مرکز یکی از بزرگترین بازارهای تجاری کشور است، که در دهه هفتاد به دلیل مشکلات بازار آهن فروشان خیام و مولوی انتقال یافت و در مرکز شهر تهران، یعنی همان شادآباد واقع شد. یک موضوع جالب که دانستن آن خالی از لطف نیست، اسم قدیم محله شادآباد است، که به شاه آباد معروف بود. این محله در منطقه 18 و جنوب تهران واقع شده است و اگر شما هم جزء افرادی هستید که متقاضی و خریدار آهن آلات هستید، ما در ادامه قصد داریم لوکیشن بازار آهن شادآباد در اختیار شما بزرگواران قرار خواهیم داد.

پیشنهاد مطالعه: آیا میدانید بازار  آهن مکان تهران در کجا قرار دارد و چه خدماتی ارائه میدهد؟ پیشنهاد میکنیم این مطلب را از دست ندهید.

نزدیکترین ایستگاه مترو به بازار آهن شادآباد

از آنجا که در شادآباد ایستگاه مترویی وجود ندارد و ایستگاه نعمت آباد و آزادی را می‌توان نزدیکترین ایستگاه مترو به بازار آهن شادآباد معرفی کرد و پس از پیاده شدن از مترو می‌توانید از طریق تاکسی‌ها به مقصد مورد نظر برسید.

همچنین از طریق وسیله‌های حمل و نقل عمومی مثل اتوبوس نیز می‌توان به محله شادآباد رسید. از طریق ایستگاه صادقیه در خط مترو تهران و از طریق اتوبوس‌های مسیر صادقیه شادآباد می‌توانید خیلی راحت به محله شادآباد برسید. همان گونه که در بالا اشاره کردیم، ایستگاه نعمت آباد و اتوبوس شادآباد نیز یکی از راه‌های رسیدن به این محله می‌باشد. از دیگر ایستگاه‌های نزدیک منتهی به این محله ایستگاه عبدل آباد و ایستگاه زمزم می‌باشد.

ایستگاه مترو نزدیک به بازار آهن شادآباد
نزدیکترین ایستگاه مترو به بازار آهن شادآباد

پیشنهاد: جهت مشاهده قیمت پروفیل شادآباد از همین لینک اقدام کنید.

اتحادیه آهن فروشان شادآباد

اتحادیه آهن فروشان شادآباد یک سازمان تحت نظارت وزارت صمت می‌باشد، که جهت تقویت فروشندگان فلزات و آهن‌آلات در بازار تشکیل شده است.  مسئولیت این اتحادیه به‌ عنوان یک سازمان حرفه‌ای تجاری می‌باشد، تا نیازها و مسائل مربوط به فروشندگان فولاد را به نمایندگی از طریق تبادل اطلاعات و همکاری با سازمان‌ها و مقامات مرتبط، پیگیری کنند.

اتحادیه صنف فروشندگان آهن و فولاد و فلزات در تهران به دلیل صدور و تمدید جواز، ساماندهی صنوف، آموزش و نظارت احداث گردید. آهن و خلاصه کلان حاصل آن یکی از مصالح اصلی و کاربردی در صنایع مختلف مثل صنعت ساختمان سازی و ماشین سازی، کشتی سازی، نفت، گاز و.... می‌باشد.

در سال 1345 اتحادیه آهن فروشان به دلیل اهمیت آهن آلات در صنایع مختلف، با هدف سازماندهی به صنف آهن و با حضور پیشکسوتان صنف ، تجار و واردکنندگان احداث گردید.

آدرس اتحادیه آهن فروشان:

تهران، خیابان شهید برادران قاعدی، سعدی شمالی، اتحادیه آهن فروشان

اتحادیه آهن فروشان شادآباد

نقشه اتحادیه آهن فروشگان در تهران + مسیریابی

در زیر لوکیشن اتحادیه آهن فروشان تهران را برایتان آورده ایم که به راحتی میتوانید از طریق این نقشه، مسیر خود را از هر نقطه، مسیریابی کنید و به مقصد خود برسید:

آدرس بازار آهن شادآباد تهران

افراد زیادی که در صنایع مختلف مشغول به فعالیت هستند، که دنبال راه‌های دسترسی به این مکان هستند.چنانچه بخواهیم بدانیم بازار آهن شادآباد روی نقشه کجاست؟ باید بدانید که این مکان در جنوب تهران (منطقه 18) واقع شده است و برای رسیدن به آدرس این مکان، می‌توانید از نقشه هایی که در این مقاله برایتان قرار داده ایم استفاده کنید. حال چنانچه میخواهید بدون استفاده از نقشه دریابید که بازار آهن شادآباد تهران کجاست؟ یا از چه راه‌هایی می‌توان به این مکان رسید، باید بگویم که از طریق ایستگاه‌های آزادی، صادقیه و نعمت آباد می‌توان راحت، به این بازار دسترسی پیدا کرد و بعد از رسیدن به این مکان، دقیق‌ترین آدرس بازار آهن شادآباد تهران را می‌توانید از تاکسی و اتوبوس‌های خطی که جلوی این سه ایستگاه مترو می‌ایستند، بپرسید.

نقشه بازار آهن شادآباد تهران

هم اکنون نقشه این بازار را برایتان در زیر قرار داده ایم. این مکان نقشه دقیقی دارد، که در گوگل مپ ثبت شده و به راحتی می‌توان از طریق اپلیکیشن های مختلف مسیریابی به آن دستیابی پیدا کرد:

شماره تلفن بازار آهن شادآباد

فروشگاه آهن پیشتاز یکی از مراکز معتبر در حوزه آهن آلات می‌باشد، که خرید و فروش بسیاری از محصولاتی چون ورق سیاه، ورق a283، ورق st52، ورق a516، ورق آجدار، ورق a131، ورق ضد سایش، ورق a36، ورق ck45، ورق پانچ، ورق رنگی، ورق اسیدشویی، ورق گالوانیزه، ورق روغنی، ورق عرشه فولادی گالوانیزه، ورق آلوزینک، ورق قلع اندود، ورق استیل دکوراتیو، ورق استیل صنعتی، ورق آلومینیوم، ورق مسی، ورق برنجی و.... را انجام می‌‌دهد.

مجموعه آهن پیشتاز در واقع یکی از آهن فروشی‌های معتبر تهران، واقع در شادآباد به حساب می‌آید، که متقاضیان و مشتریان محترم می‌توانند خرید خود را براحتی و با وجود خدمات مختلفی چون تضمین قیمت، تضمین کیفیت، ضمانت اصالت کالا، امکان خرید چکی و اقساطی، کارشناسان و مشتریان مجرب، توانمند و پویا، پیگیری مداوم، مشاوره رایگان و.... انجام دهند. 

آهن پیشتاز بعنوان یکی از مراکز مهم و منابع بازار شادآباد تهران تمامی محصولات و خدمات حوزه آهن را ارائه میدهد

تماس با متخصصان حوزه آهن و فولاد

هم اکنون میتوانید تماس بگیرید 👇

ساعت کار بازار آهن شادآباد

ساعت کاری بازار شادآباد از شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17 و در روز پنجشنبه از ساعت 9 تا 12:30 می‌باشد و امکان خرید انواع آهن آلات و لوازم جانبی را برای شما فراهم کرده است.آهن پیشتاز یکی از آهن فروشان شادآباد می‌باشد، که در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 تا 17 و در روز پنجشنبه از ساعت 9 تا 12:30 مشغول به فعالیت است.

لیست آهن فروشان شادآباد

در زیر لیستی از حرفه ای ترین مراکز آهن فروشی شادآباد را برای شما لیست کرده ایم که میتوانید قیمت تمامی مقاطع فولادی را از این مراکز استعلام بگیرید:

همچنین مراکز دیگری نیز وجود دارند که شهرت زیادی ندارند اما ما در این محتوا این مجموعه ها را نیز گردآوری کرده ایم:

    • آهن آلات ملکی:

یکی از آهن فروشی ‌های شادآباد می‌باشد، که تولید و توزیع آهن آلات ساختمانی و صنعتی را انجام می‌دهند و همچنین این مجموعه محصولات مختلفی چون توری‌پرسی، توری حصاری، توری مرغی، میلگرد، نبشی ناودانی، تیرآهن، قوطی پروفیل، ورق‌های مختلف، سیم خاردار، کلاف، مفتول در انواع ضخامت و... را تولید می‌کند.

    • آهن آلات دمیرچی:

یکی دیگر از فروشندگان، آهن آلات دمیرچی می‌باشد، که وظیفه تهیه و توزیع کلیه آهن آلات را دارد.

    • فولاد نقش:

این مجموعه نیز، یکی دیگر از فروشگاه‌هایی می‌باشد که در این زمینه فعال است و تهیه و تولید انواع آهن آلات و مشقات آن را انجام می‌دهند.

    • آهن آلات گلی زاده:

تولیدکننده آهن رضا محمدی از دیگر تامین و تولید کنندگان تهران شادآباد بازار آهن، می‌باشد، که تولید انواع میلگردهای کششی تک پولیش ، دو پولیش ، انواع ترانس دهم دار ، صدم دار ، شش پر مسوار و تهیه و توزیع آهن آلات صنعتی و ساختمانی انجام می‌دهند.

 

کلام آخر:

یکی از بزرگ‌ترین بازارهای آهن، فولاد و فلزات در تهران می‌باشد، که شامل تعدادی فروشگاه‌ها، انبارها و مغازه‌های مربوط به صنایع فلزی و آهن است. محصولاتی چون ورق‌ها، لوله‌ها، میلگردها و لوازم جانبی فولادی و فلزی در این بازار به فروش میرسد و بهترین مرکز برای تهیه و خرید مواد اولیه و لوازم مربوط به صنعت فلزات می‌باشد. در واقع می‌توان گفت این مکان، بهترین و معتبرترین مرکز خرید برای تمامی نیازهای فولادی است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *